Chiang Mai - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van stefanheintjes - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van stefanheintjes - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg

26 November 2012 | Nederland, Sleeuwijk

Hello, hello.

Hier bericht vanuit chiang mai, in het noorden van thailand.
Vorige keer was in onderweg naar bangkok, daar ben ik naar het ziekenhuis gegaan voor de rontgenfoto die ik nodig had voor mn visum voor Australie.
Dat is gebeurd en ondertussen het visum ook gekregen. De 27 Dec vlieg ik dan ook naar Perth. Heb ondertussen al wat contacten en adressen waar ikl misschien kan wonen/werken. Even afwachten nog dus.

Ben met een nederlands meisje opgetrokken die ik had leren kennen op Koh Chang. Samen hebben we 4 dagen door bangkok gestruind. We kwamen nog 2 andere Nederlanders tegen en met zn vieren was het best gezellig. Vnl veel gegeten en gedronken. Het was erg heet en benauwd dus besloot om naar Chiang Mai te gaan.
Eerst nog een avondje wezen stappen. Een vette nachtclub, maar wij waren de enige party people. Voor de rest alleen maar hoeren en rijke zakenlui die daar hoeren kwamen oppikken. Echt heel raar om te zien. Een club met muziek maar geen dansende mensen, gewoon een verkapt bordeel dus.
Was wel grappig.

Toen de nachtbus naar Chiang Mai. Die was best luxe alleen zo enorm koudddd. Die rot airco. En ik had natuurlijk geen sokken bij, die zaten in mn backpack in het baggageruim.

Om 0600u stond ik bij mn guesthouse in chiang Mai. Veel te vroeg dus. Eerst ff gegeten en toen paar uurtje geslapen. Ik heb een fiets gehuurd en ben lekker gaan fietsen. Kwam toevallig mensen tegen die ik kende van Koh Chang, dus daarmee svaonds gegeten en gedronken.

Dag erop zou ik gaan raften en mountainbiken, maar had iets teveel gedronken dus heb die dag erna niet zoveel gedaan.
Had wel een rare plek in mn nek, soort brandwondje. Maar daarover straks meer Zaterdag heb ik een motor gehuurd en heb de hele ochtend door de bergen gereden hier. Ewrg mooi en hele mooie temp[els en uitzichten gezien. In de middag even een dutje en daarna lekke rgegeten.
De plek in mn nek was ondertussen groter geworden.
Zondag dus alsnog raften, wat best wel heftig was. Ik had het wel vaker gedaan, maar dit was echt heel gaaf. Ook mountainbiken, wat eitgenlijk nikls voorstelde en op een olifant gereden, wat ik eigenlijk alleen maar zielig vond. Iin de avon dgegeten en was wat ziekjes, de plek in mn nek deed nu echt heel veel pijn en was ook hee;l groot geworden.

Dus ipv vanmorgen te vertrekken naar hippiedorpje pai, hier 4 uur vandaan, ben ik naar het ziekenhuis gegaan.
Kreeg vd dermatoloog te horen dat het een beet was van een Rove Beetle, een gemeen beestje dat zuur afgeeft waardoor je brandwonden krijgt.,
Zalfjes gehad en hopelijk doet dat zn werk.
heb mezelf verwend met een luxe hotelletje met zwembad en airco in de kamer, zodat ik vannacht goed zal slapen.
Morgen alsnog naar Pai, waarvoor ik nu even een buskaartje ga scoren.

Verder alles goed, al gaat mn gled wel veeeeel te hard. Dat zal mn moeder niet erg vinden, des te eerder ben ik weer terug in Rove Beetle -vrij Nederland,.

groetjes Stefan.
ps. sorry voor de spelfouten, deze toetsenborden hebben hun beste tijd gehad.

  • 26 November 2012 - 10:13

    Thomas:

    Klinkt allemaal weer super tof, Stef de chef! We houden hier wel een inzamelingsactie voor je ;)

  • 27 November 2012 - 12:25

    Willemijn M:

    Heee Stef,

    leuk je verslag weer te lezen! Veel plezier in het hippie dorpje, ben weer benieuwd naar je foto's!!

    xxx Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 2496

Voorgaande reizen:

04 November 2012 - 30 November -0001

Een jaartje freewheelen

Landen bezocht: