koh chang - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van stefanheintjes - WaarBenJij.nu koh chang - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van stefanheintjes - WaarBenJij.nu

koh chang

Blijf op de hoogte en volg

12 November 2012 | Nederland, Sleeuwijk

Hallo daar,

Hier een berichtje vanaf Koh V\Chang, een eiland nabij cambodja.
Ik heb na 5 dagen bangkok besloten hierheen te gaan. In Bangkok was veel te zien, maar ook erg druk en warm.
Ben met een bus naar Trat gegeaan en daar de boot gepakt naar dit prachtige eiland.
Ook erggg toeristisch, maar wel ok.

De eerste dag was ik lang onerweg dus heb maar een strandhut gekozen en meteen daar mn spullen gedumpt.
Was niet zo'n goede keuze, dus ben gaan lopen naar het volgende resort. Daar hadden ze prima bungalowtjes en was een gezellige sfeer.
Heb daar ook wat mensen leren kennen waarmee ik gezellig heb gegeten en een avondje in een kroegje heb gehangen.
Gosteren ben ik gaan snorkelen en vandaag weer. Echt heel mooi.
Veel gekke vise\sen en koraal en het water is heerlijk warm.

Verder kun je hier vanalles doen. Olifant rijden (koh chang is ook olifanteiland in het thais), scooter rijden, lekker eten, kookcursussen, duiken, surfen en vnl veel in leuke barretjes rondhangen.
Ben nu in een ander dorp, hier is cafe amsterdam, waar ik biterballen wilde gaan eten. Er is echter geen hond en het ziet er ook niet zo leuk uit.
Dus ik ga terug richting mijn dorpje, zon 30 min met de scooter.
Verder heb ik besloten dat ik volgende week naar cambodja ga. Dat is hier vlakbij en makkelijker dan eerst terug naar bangkok te gaan.
Daarna wil naar het noorden reizen, via laos weer naar thailand en dan uiteindelijk rond Januari weer in bangkok zijn.
Dan vlieg ik naar australie om daar 3 maanden rond te reizen en ook om te werken. Met wat extra geld op zak ga ik dan maart/april naar Nepal om Saskia op te zoeken en samen te werken in een weeshuis.
Ron dJuli ssamen nog een maand vietnam en wie weet wat ik dan doe.
Of terug naar huis, of terug naar australie.

Nou, ik ben ervandoor.
groetjes, Stefan

  • 14 November 2012 - 13:11

    Karin Heintjes:

    Hallo Steef,

    Wilde plannen maar wel erg leuk.
    Je bent al weer druk aan het plannen jongen RELAX MAN!
    Dit was toch vakantie? maar zoals we al dachten helemaal niets doen is geen optie.
    Veel plezier en omdat ik tenslotte je moeder ben:VOORZICHTIG!!

    Geniet er van en blijf schrijven.

  • 15 November 2012 - 14:23

    Willemijn:

    Wasaaabiiii!!

    Leuke verhaaltjes weer. Erg chill dat je een visum hebt voor Aussie! Hier is alles rustig, nog twee maandjes en ik heb mijn diploma. Tussenevaluatie was super positief! Tho en ik hebben gisteren gereageerd op een anti kraak flat in de Torenflat, ff duimen. Latersss!!!

  • 19 November 2012 - 10:08

    Leoniek :

    Wij, robin en ik, zijn ook naar Koh CHang geweest! Heerlijk eiland!
    Dus toch Nepal? Nou, dat zal Robin leuk vinden! Ik vertel het hem vanavond!
    NOg veel plezeier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 2506

Voorgaande reizen:

04 November 2012 - 30 November -0001

Een jaartje freewheelen

Landen bezocht: