bruisend bangkok - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van stefanheintjes - WaarBenJij.nu bruisend bangkok - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van stefanheintjes - WaarBenJij.nu

bruisend bangkok

Blijf op de hoogte en volg

06 November 2012 | Nederland, Sleeuwijk

Dag mensen. Niet dat ik nog niks van me heb laten horen. Zo'n smartphone icm wifi is verleidelijk. Ik zal wat minder posten, anders wordt iedereen er gek van.
Na het fantastische afscheidsfeestje (thanks peeps) en een close afscheid op schiphol begon het avontuur. Ik had een uur om bij de gate te komen en heb op mn gemak een boek gekocht, wat dollars gehaald en een beetje mensen gekeken.
De vlucht naar kuala lumpur duurde lang, 12 uur. Ik kan in zon klotevliegtuig nooit lekker zitten vanwege mn lengte en er zaten een paar irritante finnen achter me, kindje dat tegen mn stoel schopte (ik heb heeeel boos gekeken) en ze zaten nogal verpsreid, zodat ze de hele vlucht jkeihard naar elkaar zaten te schreeuwen in dat achterlijke taaltje van ze.
De engelsman naast me werd er ook gek van, maar ik besloot me er niet aan te ergeren. Thats life, let it be.
Filmpjes gekeken en een beetje gelezen. Het eten was lekker en er liep een gruwelijk sexy stewardess tussen. Dus ik vermaakte me wel ;)

Toen naar Bangkok. Een taxi gedeeld met wat zwitsers die verder niet al te spraakzaam waren en toen naar het hotel.
35 Graden en een backpack..pfff. HEET.
Het hotel was superluxe, lekker de airco aan en gezwommen.
Daarna wat gegeten en de backpack straat Khao San Road verkent.
Op tijd naar bed gegaan nadat ik ook een goed guesthouse had gezocht.
Daar zit ik nu. Heel rustihg, schoon en spotgoedkoop.
Vandaag eerst lekker gegeten aan de weg en een gitaar gekocht.
Zo heb ik de komende maanden wat te doen als ik me verveel.
Heb vandaag bij toeval de akkoorden en noten voor: love in a trashcan-raveonettes ontdekt, dus die ga ik verder oefenen.

Vanavond ga ik chinatown in, bekend om zn vele neon en heerlijke streetfood. De tocht gaat over de rivioer, dus dat beloofd ook veel goeds.
Daarnaast ben ik net terug uit de tatooshop: sorry man.
Een mooi resultaat, strak en simpel. Geen tekst dit keer.
De foto zal ik nog wel posten op FB.

Wat me opvalt aan thailand ivm India is dat de mensen relaxter zijn.
Minder gezeur aan je kop, niet constant uit op je geld en het is ook allemaal wat vlotter, moderner en schoner. En veel minder getoeter!!

Het sterft hier van de backpackers.
Er zijn in mijn ogen 3 types: hippies met dreadlock en gekke kleren. opgepomte steroiden Engelsen, en oude mensen met camera en heuptasje. En de sporadische zweedse blonde chick ;)

Nu is het tijd voor een drankje in de tuin van het guesthouse,
morgen ga ik op tempeltour en naar het Jim Thompson museum.
Ook ben ik van plan een thaiboxgala bij te wonen. Maar we zullen zien hoe het loopt.
Blijf tot het weekend in Bangkok. Er is genoeg te zien en beleven hier.
Daarna ga ik richting het zuiden naar Koh Tao, een duikcursus doen en uitwaaien op een bountystrand.

Succes met krabben van je auto, en heb je die niet: nog meer succes op de fiets. Ik denk aan jullie.

Liefs Stefan

  • 07 November 2012 - 15:26

    Robin En Leoniek :

    Zo lekker vertaald voor Robin! Leuk geschreven! Nog heel veel plezier!!

  • 07 November 2012 - 15:26

    Robin En Leoniek :

    Zo lekker vertaald voor Robin! Leuk geschreven! Nog heel veel plezier!!

  • 11 November 2012 - 19:38

    Tannie Castelein:

    Hoi Stefan,
    Leuk om zo je eerste reacties te lezen over je belevenissen. We zullen je graag blijven volgen en ook graag af en toe wat foto's van je bekijken. Je hebt al weer heel wat indrukken gehad. Geniet er vooral van! Liefs van Dick en Tannie

  • 22 November 2012 - 11:42

    Vincent Van Sovak:

    Hey Stefan, bedankt voor je leuke kaart! have fun daar!!
    groetjes van vincent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 2504

Voorgaande reizen:

04 November 2012 - 30 November -0001

Een jaartje freewheelen

Landen bezocht: