3...2...1.... - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van stefanheintjes - WaarBenJij.nu 3...2...1.... - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van stefanheintjes - WaarBenJij.nu

3...2...1....

Blijf op de hoogte en volg

31 Oktober 2012 | Nederland, Sleeuwijk

Nog een paar dagen en dan vertrek ik.
Alles is gereed en spullen staan klaar.
Nu nog wat daagjes optrekken met de mensen om me heen en dan gaat het avontuur van start.

Via deze site zal ik jullie een beetje op de hoogte houden. Aangezien iedereen dat aan me vraagt en stiekem van me verlangt.

Groetjes
Stefan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 2507

Voorgaande reizen:

04 November 2012 - 30 November -0001

Een jaartje freewheelen

Landen bezocht: